Product was successfully added to your shopping cart.

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag voor ons klantenservice? Onze Klantenservice heeft antwoorden op veelgestelde vragen overzichtelijk voor u samengesteld op deze pagina. Staat u vraag er niet tussen of wilt u liever in contact komen met een medewerker, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via onze contactpagina.

  • BESTELLEN & LEVERING

  • Kan ik de verzending van mijn bestelling volgen?

    Ja, u ontvangt na verzending van ons een Track & Trace e-mail, waarmee u uw bestelling kunt volgen op de website van PostNL.

  • Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?

    Ja, hoor dat is uiteraard ook mogelijk. U kunt ons bellen op telefoonnummer: +31(0)499-440244 (op werkdagen van 8.30-17.00 uur) of via WhatsApp 06-82248286.

  • Welke bezorgopties kan ik kiezen?

    Om u een optimale keuze te bieden in waar en wanneer u uw pakket wilt ontvangen, hebben we voor u verschillende mogelijkheden. Voor zowel thuis bezorgen als ophalen zijn er de volgende bezorgopties.

    • De volgende dag bezorgd
    • Dag- en tijdkeuze
    • Avondbezorging
    • Ophalen bij een PostNL locatie
    • Extra vroeg ophalen
    • Ophalen bij een Pakketautomaat

    Meer informatie over deze bezorgopties hunt u hier vinden.  

  • Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

    Jazeker, u kunt tijdens het afrekenen aangeven op welke dag en tijd u uw bestelling wenst te ontvangen. Tevens is het mogelijk uw bestelling te laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt of in een pakketautomaat. 

    Meer informatie over alle bezorgopties hunt u hier vinden.   

  • Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

    Bestellingen op werkdagen geplaatst voor 15.00 uur worden nog dezelfde dag verzonden en heeft u doorgaans de volgende werkdag in huis. Daarnaast heeft u ook diverse bezorgopties, waarbij u zelf kunt aangeven waar en wanneer uw bestelling wordt bezorgd.

  • Wie bezorgt mijn bestelling?

    Alle bestellingen worden verzonden met PostNL. Indien een afleveradres in het buitenland is gekozen, dan kan het zijn dat de verzending wordt overgedragen aan een lokale vervoerder. U ontvangt altijd een Track & Trace code waarmee de bestelling kan worden gevolgd. Ook als de bestelling naar het buitenland gaat.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Wij hanteren vaste lage verzendkosten van €2,95 per bestelling. €4,95 naar Duitsland en België! Bovendien betaald u geen verzendkosten bij bestellingen vanaf €50,-

  • BETALEN

  • Is het veilig om in de webshop af te rekenen?

    BeauViCa maakt gebruik van beveiligde SSL verbindingen (https://) waardoor alle betalingen veilig worden verwerkt. Het is belangrijk om te weten dat al uw gegevens via een beveiligde SSL verbinding (Secure Connection) verstuurd worden. U herkent een beveiligde verbinding aan het SSL slotje in de webbrowser. Met de SSL (Secure Socket Layer) verbinding beveiligen wij uw persoonlijke gegevens tegen misbruik van derden. Waar u op https://www.beauvica.nl/ gegevens invoert, wordt gebruikt gemaakt van deze SSL verbinding. De SSL beveiliging is een standaard en veel gebruikte procedure op websites wereldwijd.

    De betalingsgegevens die u doorgeeft om de feitelijke betaling te verrichten zijn volledig afgeschermd en kunnen niet door BeauViCa worden gelezen of anderszins worden achterhaald. Uw betaling gaat dus buiten de website van BeauViCa om. 

  • Is het ook mogelijk om achteraf te betalen?

    Jazeker. AfterPay voert voor BeauViCa het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen, met de AfterPay App regelt u dit veilig en heel eenvoudig op uw smartphone. Via de online omgeving Mijn AfterPay kunt u uw betaaloverzichten inzien en betalen vanaf uw computer of tablet. AfterPay houdt u op de hoogte via push notificatie & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. U kunt bij BeauViCa betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 250,- (voor België € 150,-) als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 450,- (Nederland en Begië) .Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website, www.afterpay.nl.

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?

    U kunt bij BeauViCa op verschillende manieren betalen. Bij alle betaalmogelijkheden staat de veiligheid van uw als klant voorop. Onderstaand een overzicht van de betaalmogelijkheden die wij aanbieden.
     

     
    iDEAL is een betaalmethode, waarbij je je aankoop afrekent via je eigen bank. Als je iets koopt via iDEAL, dan kies je bij het afrekenen je eigen bank. Je belandt dan automatisch op het inlogscherm van de internetbankieromgeving van je eigen bank of van de mobiel bankieren app van je bank als je iets koopt via je tablet of smartphone. Dit laatste is (nog) niet bij alle banken mogelijk. Als je bent ingelogd hoef je de betaling alleen nog te bevestigen, het aankoopbedrag en het rekeningnummer zijn al ingevuld. 
     
     
    PayPal is een populair middel om online te betalen. Anders dan iDeal biedt PayPal aankoopbescherming. PayPal is in dat opzicht als betaalmethode te vergelijken met creditcards. Heb je een product dat je met PayPal hebt betaald niet ontvangen of is er iets mis met uw bestelling, dan zorgt PayPal ervoor dat je je geld terugkrijgt. Ook als het product tijdens verzending beschadigd raakt of als het product sterk afwijkt van de beschrijving kun je via PayPal je geld terugkrijgen.  
     
     
    AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
    AfterPay voert voor BeauViCa het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

    AfterPay – Achteraf betalen (België)
    AfterPay voert voor BeauViCa het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay ontvangt per e-mail. In de online omgeving My AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.
     
     
    Mistercash is een betaalsysteem in Belgie. Het is te vergelijken met het iDeal betaalsysteem in Nederland. Om te kunnen betalen met Mistercash moet u aangesloten zijn bij één van de volgende banken: KBC, Belfius, Fortis, Fintro, AXA, CBC, ING, VDK spaarbank. Tegenwoordig kunt u natuurlijk via de smartphone app ook betalen met Mistercash.
     
     
    SOFORT Direct E-Banking behoort tot de online direct-overschrijvingsmethodes. Het werkt op basis van het beproefde Internetbankieren. Het voordeel is echter: u hoeft zich niet te registreren of een virtueel account, een zogenaamde e-wallet, aan te maken. Bij SOFORT Banking gaat het om directe overschrijvingen. Hiervoor selecteert u bij het online winkelen simpelweg SOFORT Banking als betalingsmogelijkheid. 


    Cadeaukaart 
     
    Ben jij verrast door je geliefde, een familielid, vriend, vriendin of collega met een YourGift Card? Gefeliciteerd! Doordat je hem kunt besteden bij BeauViCa vind je ongetwijfeld het item dat bij jou past of waar je al tijden op zoek naar bent.

X